vrijdag 30 januari 2009

Fiscus eist betaling met zakelijk betaalmiddel? Fuck them!


Btw voorbelasting voor brandstoffen wordt volgens de fiscus - en uiteraard volgens de staatsmedia - niet terugbetaald als niet is afgerekend met een zakelijk betaalmiddel.

Op deze manier proberen de parasitaire plakpakken, hun gastheren ondernemers van het contante geld af te krijgen en extra inkomsten te genereren door de voorbelasting niet te restitueren en door boetes niet op te leggen.

Echter... Het lukt ze niet als U elke benzinebon boekt. Dan voldoet U aan de eisen. (dit is een een educated guess - dit is altijd geaccepteerd, zolang er benzinebonnen zijn. ben dit evenwel nog aan het checken. Mijn huidige bron is MKB Nederland)

Weg dus met die “zakelijke betaalmiddelen” die allen in handen van de staat zijn. U zet een fijne zwartwerker achter het scherm. Hup even inkloppen die zooi!

Fuck the klerk!

Analoog aan brandstofuitgaven zou deze regel ook moeten gelden voor inkomsten. Dus geachte heer H.P.C.M. Molenkamp, zijn contante inkomsten met Btw volgens U dan wel inkomsten? Wel? Of zullen we consequent gaan doen en hier ook net gaan doen of ze niet bestaan?

Lijkt mij wel het beste. Wat U, parasiet Molenkamp?

Ik wens U een beroerd weekeinde toe, klerk Molenkamp. Aan mijn geestesoog zie ik u de nachten nerveus doorwaken en op de zaterdag duwen uw smalle schoudertjes een karretje voort bij de Jumbo met een ontevreden dorreschoot aan Uw zijde.

Met uw welnemen commies Molenkamp. Met uw welnemen.