vrijdag 27 februari 2009

macambahaat


De macambahaat op Curaçao neemt toe, niet alleen bij het gemene volk. Blanken krijgen van een minister te horen dat andere tijden zullen aanbreken.

Deze debiele minister, mevrouw Omayra Leeflang herhaalt dit nog eens in de media. Ik voorvoel levensgevaarlijke toestanden.

Vrienden weest allert!

Ik begrijp de woede tegen de arrogante Nederlanders wel. Die uitgestreken ambtelijke collaborateurskoppen die op spekzolen en hun slechtzittende Nederlandse pakken het Wilhelminaplein oversteken voor een vies kopje koffie bij Café Wilhelmina, die mennekes bij de Belastingdienst, die mariniers, die valse superioriteit, gruwelijk. Naar volk die Hollanders. Naar volk.

Die woede gaat uiteraard de verkeerden treffen. Juist diegenen die wel waarde kwamen brengen liggen straks leeg te bloeden langs de bermen. Alleen de Amerikanen kunnen dit voorkomen. Dan rijden hier Hummers rond inplaats van Daf's.

Ik hoop wel dat ik ongelijk krijg. Toch verwelkom ik in het algemeen de chaos.

HGR