zaterdag 7 februari 2009

brief aan Belastingdienst ondernemingen Hoorn, Team 3, De heer C. Tol


Belastingdienst ondernemingen Hoorn PDF BRIEF
Team 3
De heer C. Tol
Postbus 602
1620 AR HOORN NH

7 februari 2009

Heer Tol, waarde opponent, mijn saluut,

Er is veel sympathie voor onze strijd tegen de Belastingdienst. Onverwacht eigenlijk, Nederlanders zijn immers zwaar geïndoctrineerd door het staatsonderwijs, de staats-televisie, de PCM couranten en de blaadjes van TMG. Bovendien heeft de staat ervoor gezorgd dat 93% van de Natie, de loonslaven, per definitie een positieve associatie hebben met de blauwe enveloppe.

Het algemeen gevoelen is nog altijd dat belastingen goed en nuttig zijn. Toch oogsten we met de “derde weg” juist uit intellectuele gelederen bijval. Kunstenaars, wetenschappers, journalisten en uiteraard ondernemers betuigen hun steun in onze strijd tegen het staatskwaad. Men begrijpt dat druk op het individu aan de knop van het staatsgeweld vaak de enige en laatste kans is. Wel wordt de schifting van de opportunist uit de lijst met hulpvragen nadrukkelijk geapprecieerd.

Het tij keert dan ook. Belastingklerken zullen weldra hun metier beter onvermeld kunnen laten, willen ze nog rustig huiswaarts keren. Mensen pikken het niet langer. De strijd zal zich verharden.

Toch doen de parasitaire beambten die ik spreek vaak net alsof ze nog geloven in de “goede zaak”. Ik neem soms een blinde irrationele, wat christelijke devotie waar.

Bij U echter niet heer Tol. Sinds onze ontmoeting in april 2008 voorzie ik dat Uw inkeer nabij is. Ik denk dat er een dag zal zijn waarop U overstapt naar de “good guys”.

Maar ik heb natuurlijk niet het patent op de wijsheid en de voorzienigheid. Misschien lijd ik aan beneveling door wishfull thinking bovendien. Maar, mocht het waar zijn: weest welkom! Ook namens Charlotte Badger IV. Ik verklap het U maar: Uw naam prijkt op haar shortlist. De toekomstige strijd tegen de collaborateurs der Belastingdienst gaat deels gevoerd worden door ex belastingambtenaren.

En mocht U gaan, neem dan Uw BIBOB dossiers even mede op Uw sprint naar buiten. Bij voorbaat dank, mede namens de Noord-Hollandse gelaedeerden!

Houdt U er wel rekening mede dat we idealisten zijn. Een fatsoenlijk inkomen genieten kunt U moeilijk via de Derde Weg. Opportunisten zijn we niet. Zelf heb ik bijvoorbeeld qua wonen mijn zinnen gezet op een oude Pipowagen. Geen grap! Huren is mij te duur in Nederland. En bezit betekent beslag. Daar hoef ik voor U geen tekeningetje bij te maken.

Jawel, we leven als asceten en onze pakken zijn versleten.

Goed, ter zake, in de tassen die ons binnen Uw burelen zijn overhandigd op de 14e januari, zaten de volgende mappen:

1. BEDA 2007 uitgaande facturen
2. Sab & A 2004 uitgaande facturen
3. Sab & A 2004 ing. Facturen
4. Sab & A 2005 Q1
5. Promont 2004 Q4
6. Promont 2004 Q1,2,3,
7. Promont 2005 Q1
8. Sabena 2006 Q1
9. Sabena 2003,2004 en 2005 in één map

U spreekt van drie BEDA mappen. Dat klopt inderdaad. We missen twee mappen met ingekomen facturen en kasbonnen. Wij verzoeken U om deze alsnog te retourneren. Heer Molenkamp heeft informatie uit deze ordners gebruikt om tot zijn schandelijke Btw conclusies te komen. Deze letterknecht zou ik zeker bevragen.

Van Molenkamp gesproken: wat heeft deze collaborateur gegeten? Mocht de lucht klaren tussen Stoevelaar en Uw roedel klerken, dan trekt mijnheer rap de gordijnen dicht. Is Molenkamp soms een intimus van onze Renaultrijder uit Wervershoof, wiens naam wij naar belofte aan de Jong niet noemen?

Stoevelaar is wat kort door de bocht gegaan met zijn bemerkingen over die tassen. Feitelijk echter mist hij wel papieren. U kunt zich misschien voorstellen dat zijn haat jegens Uw onnoembare uit Wervershoof diep zit. Ik denk dat als hij mag kiezen tussen een schikking met uw dienst en het afbranden van een zekere woning in West Friesland, hij kiest voor het laatste.

Irrationeel natuurlijk, maar zover is het wel met hem gekomen.

Overigens vermoed ik dat Uw collaborateur eveneens liever een woning uit Opmeer zou zien afbranden. Ik heb getuigenverklaringen waarin Uw klerk Stoevelaar een oplichter noemt om zodoende de ander te motiveren een belastende verklaring af te leggen.

Ikzelf echter voel geen haat. Ik pest parasitaire beambten liever net zolang tot ze schokkend en brullend op de divan bij de psychiater liggen. Dat is mijn lol in het leven.

Dus nogmaals: gaarne de twee BEDA ordners retour.

Met een saluut,

H. de Vries

DERDE WEG TEGEN DE STAAT
Communicatie via adres gelaedeerde of
charlottebadger4@eml.cc
www.hauwert.blogspot.com