zondag 29 maart 2009

prutst de derde weg in de marge?


mail van IV in cc:

Heer Thessaloniki, saluut,

U heeft natuurlijk gelijk. We zijn globaal gezien met de derde weg in de marge bezig. Toch vraag ik U: wat is het alternatief? Ik heb bewust gekozen voor deze flank om mijn pijlen op te richten.

U geeft het ageren tegen de New World Order als alternatief. Of het ontmaskeren van de leugens van Obama. U argumenteert dat een strijd tegen ingewijden in zekere zin juister is. Een belastingambtenaar, zo betoogt U, is een niet ingewijde die opereert in een afgeschermd compartiment. Deze staatscollaborateur weet niet wat er speelt op andere echelons.

Moreel gezien ga ik een eind met U mede, maar nogmaals: wat zou dan het alternatief zijn? Laten we dan de ambtelijke collaborateur zijn schade aanrichten? En laten we dan de gedupeerden barsten?

We betreden overigens Uw paden eveneens, maar daar komen we voorlopig niet groots mee naar buiten. Daarbij, zodra U begint over bijvoorbeeld de dertien families die via de CFR en de Trilalteral Commission deze keer Obama naar voren hebben geschoven om een globaliseringsagenda te implementeren, dan wordt U neergezet als conspiracy theorist.

De ander in zo’n geval kwalificeren als coincidence theorist is zinloos.

Ik zie het zo: U pakt de bedenker van de slavernij aan en wij bevrijden slaven en maken het vak van slavendrijver wat minder populair. Conclusie: we bouwen beide aan het zelfde huis.

Nee, ik sta volledig achter onze richting. Wij geven mensen hoop. Waar eerder mensen machteloos tegenover staatssystemen stonden, geven we ze nu terug het stuur in handen.

Voorts is voor elke uitbreiding van de staat geld nodig. Enkel de ondernemers betalen nog direct aan de staat. Sterker: bijna alle belastingen zijn verlegd en worden geheven door ondernemers. De particulier betaalt deze belastingen indirect door een lager netto loon te ontvangen en hogere prijzen te betalen.

Met het beperken van de inkomstenstroom werken we aan verkleining, of vertraging van de uitbreiding, van de staat.

Ik wens U succes!

Yours,

IV