zaterdag 20 juni 2009

prolongeren is enkel te combineren met meebewegen


cc van IV:
Heer Thessaloniki, saluut,

U heeft gelijk, mijn Nederlands is goed genoeg. Gemakzucht doet me terugvallen.

Het hotel in Oirschot heb ik inderdaad verlaten; zelfs niet meer aangebeld bij Sanders op de Notel 46.

Geen - nagekomen - bericht van U gekregen van de receptie echter. Nu moet U weten dat ik liever geen onverwacht bezoek ontvang. Wat kwam U doen?

Ook is het goed U te realiseren dat zodra Rinkesz een verblijfplaats met mijn toestemming publiceert, ik reeds vertrokken ben.

Enfin, U vond dat ik de kleinheid van zo'n advocaat nog maar eens moest etaleren en zijn miezerige correspondentie op het net moest laten plaatsen. Maar ik vraag U, met welk doel? Het ligt allemaal al bij een staatsrechter. Een voorzieningenrechter bovendien, en dat zijn - ondanks hun droevige broodheerkeuze - niet de domsten.

Nee, we laten het even gisten daar in Alkmaar. Ik ben naar Oirschot afgereisd met een stout plan. Ik was voornemens een klap uit te delen die de sneue raadsman veel publiciteit had opgeleverd en naar mijn vermoeden WPS Afbouw in het stof had gedwongen. De Vries heeft mij echter tegengehouden. Hij wil de strategie radicaal keren en de muis langer laten spartelen. Ik heb mij laten overtuigen door zijn plan.

Poko, poko, is zijn strategie. WPS vreet geen brood, Sanders vreet geen brood. Hij ziet ons in 2014 nog met WPS bezig. Lengte van adem is key. Niet toewerken naar een eind. Nee, het proces vertragen en verlengen en de tegenstander uitputten. Flexibel zijn, leren en onderweg bijsturen is zijn boodschap.

De site is slechts een fase geweest. Nu komt fase IV. U begrijpt dat ik U niet informeer over de stappen.

Hij heeft wel gelijk. Prolongeren is enkel te combineren met meebewegen. Beziet de bokser.

De tegenbeweger loopt vroeg of laat vast.

Enjoy the fight, heer Thessaloniki,

IV