donderdag 7 mei 2009

voor belastingambtenaren is nederland een belastingparadijs, dat wel


Mail aan IV in cc

IV, dear,

Met alle respect, maar waarom nu zo’n taalkundig spinsel van corrupte politici oprakelen? U als vijand van de collaborateur des belastingwezens, doet hem nu glimlachten inplaats van huilen en bijten in zijn kussen!

Ik begrijp dat U de leugenachtigheid van politici wilde aantonen, maar daar lezen mensen niet doorheen.

Natuurlijk is Nederland geen belastingparadijs!

Of men zou de paradijselijke toestand voor belastinggaarders mee moeten wegen. Een land met een volk dat zich willoos van 70% van haar particuliere productie laat beroven is voor vale klerken wel zeker en paradijs.

Ik ervaar het in ieder geval niet als een paradijs, en de compliance van Nederlandse “burgers” maakt het alleen nog maar erger.

Nederland is een roofstaat. Er is feitelijk sprake van slavernij. Dit constateert U zelf keer op keer.

Daarnaast wil ik opmerken dat U eigenlijk gemakkelijk praten heeft. U betaalt enkel Btw, accijnzen en andere verrekende belastingen. Voor het overige bent U geen belastingplichtige, want U bestaat niet in de ogen van de staat.

Dit geeft een enorme vrijheid die praktisch niemand zal ervaren. Een tirannieke staat is de zwaarst mogelijke last op de vrije mens zijn nek.

U bent vrij, ik niet.

Toch met waardering, teken ik,

Saluut,

HGR