donderdag 27 augustus 2009

laura dekker wordt geen belastingslaaf

photo: me arriving in Rostock
cc IV:

Laura, saluut,

Het is juist de tegenwerking die je ondervindt van collaborateurs der staat, die maakt dat iedereen Laura Dekker kent. "No fun" wellicht, maar dit moet je toch zeker sponsorgelden opleveren!

Ook ik heb rond mijn 13e mogen ondervinden dat mijn initiatieven en passies kapot en dood moesten, en dat ik me behoorde te voegen naar de bedenksels van dorre initiatieflozen.

Ook jij mag je passies niet naleven, maar mag wel je tijd uitzitten in een schoolgebouw, alwaar je wordt opgeleid tot belastingslaaf.

Ikzelf heb tot mijn 23e een gevecht van leven op dood moeten voeren tegen de zalvende staatsterreur jegens jongeren.

Jij zal het echter veel eerder redden, Laura.

Mijn voorganger, Charlotte Badger II zei:

THE MOMENT THE SLAVE RESOLVES THAT HE WILL NO LONGER BE A SLAVE, HIS FETTERS FALL. FREEDOM AND SLAVERY ARE MENTAL STATES.

En die "mental state" heb jij op je 13e al te pakken!

En eenmaal op zee ben je vrij. Ik gun het je van harte.

Mijn passie ligt in het bevechten van staatscollaborateurs. Mocht je hulp nodig hebben bij internationale (fiscaal) juridische kwesties, dan zeg ik toe, je belangeloos de weg te wijzen.

All the best,

Charlotte Badger IV